Du gillar människor, ett högt tempo och varierande arbetsdagar. Du vill ständigt hitta nya lösningar för dina kunder. Du har en förmåga att anpassa dig till olika situationer och du gillar att lyckas i ditt jobb. Du trivs där det händer saker, är nyfiken och ser nya möjligheter i allt du gör.
Regionens tongivande svenskspråkiga mediehus söker nu en ny medlem till sitt team:
Kundansvarig inom B2B-försäljningen
Av vår blivande kundansvariga förväntar vi oss
- Ett aktivt grepp om försäljningen
- Förmåga att förstå kundernas behov och skapa mervärde för dem
- Vilja att lära sig nytt varje dag
- Stresstålighet och förmåga att aktivt vara i kontakt med kunder
- Tvåspråkighet
- Datorvana och vilja att lära sig olika tekniska lösningar
- Körkort
- Ett brett kontaktnät i Åbo ses som ett plus
Vi erbjuder:
- Mångsidiga och omväxlande arbetsuppgifter i ett modernt men anrikt mediehus
- Motiverade medarbetare och stöd i jobbet
- Ett självständigt jobb och fast anställning, med fyra månaders prövotid
- Fast lön samt möjlighet till belöning för goda prestationer
- Nya moderna arbetsutrymmen i centrum av Åbo samt möjlighet till distansjobb enligt behov.
- Utbildning enligt behov
- Telefonförmån
- Möjlighet att jobba i händelsernas centrum i Åbo och Åboland
Lämna in din ansökan med CV och löneanspråk redan i dag, men senast fredag 30 juli 2021 till anne-maarit.itanen@aumedia.fi. Mera information ger försäljnings- och marknadsföringschef Anne-Maarit Itänen, tfn 050 435 2284 eller VD Tom Simola, tfn 050 558 2270.