I går offentliggjordes under vilket varumärke Åbo centrum ska marknadsföras härefter. Aktörerna bakom lanseringen var Åbo stadscentrumföreningen, staden, Hansakvarteret, en reklambyrå och en kommunikationsbyrå. En bred grupp alltså, och många…
Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare.
Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla
Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben.
En kommentar: “TS: Namnet ”Åbo Center” roade internet – förening och reklambyrå försvarar sig”
Mikko Heiniö skrev
Huvudsaken är att namnet är på det [nutida] andra inhemska, d v s engelska. Eller hur?
Kommentarer
Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Vi godkänner inga länkar till externa webbplatser i kommentarerna. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.
Huvudsaken är att namnet är på det [nutida] andra inhemska, d v s engelska. Eller hur?